Ma na celu usprawnienie krążenia limfy a tym samym zapobiega powstawaniu chorób spowodowanych jej zastojem, służy również likwidacji obrzęków zastoinowych, wysięków limfatycznych, skraca czas resorpcji siniaków i krwiaków. Działa również oczyszczająco na cały organizm, usuwa zbędne produkty przemiany materii. Drenaż limfatyczny pobudza krążenie krwi i limfy, poprawiając stan organizmu. W wyniku stymulacji odpowiednich punktów na ciele następuje lepsze odżywienie i praca komórek oraz odpowiednia regulacja krążenia krwi i funkcjonowania organów wewnętrznych. Poddawana masażowi skóra staje się bardziej jędrna i elastyczna. Poprawia się metabolizm tkanki tłuszczowej oraz przemiana materii w partiach skórnych, podskórnych i w mięśniach. Ubywa nam kilogramów a sylwetka staje się ładnie wymodelowana. Masaż zapobiega niewydolności krążenia obwodowego, szczególnie w obrębie kończyn dolnych i pozwala pozbyć się efektu zimnych stóp. Drenażu używa się z powodzeniem nie tylko jako masaż ogólny, ale też jako zabieg kosmetyczny twarzy. Drenaż wykonywany jest manualnie poprzez wykwalifikowanego fizjoterapeutę.

WSKAZANIA:

MEDYCZNE:

• Niewydolność żylna
  • Zespół cieśni nadgarstka (przed-, pooperacyjny)
  • Zespół Reynaud’a
  • Neuropatia, neuralgia
  • Choroba niedokrwienna kończyn dolnych
  • Przewlekłe obrzęki
  • Choroba zwyrodnieniowa stawów – artroza
  • Dna moczanowa, zapalenie wielostawowe
  • Otyłość
  • Zaburzenia troficzne skóry
  • Onkologia (po ablacji, usunięciu węzłów chłonnych, radioterapii)

MEDYCYNA ESTETYCZNA:

• Cellulit
  • Zapobieganie powstawaniu żylaków
  • Obrzęk tłuszczowy
  • Zespół ciężkich nóg
  • Detoksykacja
  • Poprawa odżywienia skóry
  • Opieka po zabiegu liposukcji

PRZECIWSKAZANIA:

• ostre zapalenia
  • niewydolność serca
  • ostry zakrzep żylny
  • guzy złośliwe, nowotwory
  • niewyleczone choroby zakaźne

PRESOTERAPIA – jest wielofunkcyjnym urządzeniem, które wspomaga odchudzanie, likwidację toksyn z organizmu i masaż. Polega na oddziaływaniu, w odpowiednich sekwencjach, na skórę i podskórną tkankę łączną, poprzez stosowanie masażu mechanicznego z równoczesnym wykorzystaniem ciśnienia. Dzięki naciskowi wywieranemu na tkanki umożliwia wykonanie skutecznego drenażu, który pomaga usunąć rozbitą tkankę tłuszczową i inne szkodliwe produkty przemiany materii. Usprawnia krążenie krwi i limfy, wpływając na oczyszczenie i odżywienie całego organizmu. Stymuluje eliminację toksyn, zwiększa lipolizę na różnych poziomach tkanki łącznej, zmniejsza retencję wody poprzez uaktywnienie układu żylnego i limfatycznego, pobudza syntezę kolagenu.

CZAS TRWANIA:

Całościowy: 75 min